O nas
Polimarky jest polskim producentem szerokiej gamy modyfikowanych tworzyw sztucznych przeznaczonych do wytłaczania i formowania wtryskowego. Nasze produkty powstają w zakładzie produkcyjnym wyposażonym w najnowocześniejszy park maszynowy oraz centrum Badań i Rozwoju.
Idea "smart compounding" wyznacza kierunki badań i rozwoju Firmy. Analizując trendy i potrzeby rynku, nieustannie wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne. Inwestując w innowacje, ciągle poszerzamy oferowany asortyment produktów i wdrażamy własne, opatentowane rozwiązania.
Nasz zespół wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów nieustannie czuwa nad utrzymaniem wysokiej jakości produktów i dostosowaniem ich do wymogów ochrony środowiska. Zgodnie ze swoją strategią rozwojową, konsekwentnie realizujemy wzrost sprzedaży swoich wyrobów na rynki krajów europejskich. Polimarky jest doskonałym partnerem dla poszukujących kompleksowej obsługi przetwórców tworzyw termoplastycznych.
Jakość
Oferowanie naszym Klientom najlepszej jakości produktów jest naszym celem nadrzędnym. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu całego zespołu specjalistów, procesowemu podejściu, nowoczesnym liniom technologicznym, spełniającym międzynarodowe standardy laboratoriom oraz wspomaganiu komputerowemu poszczególnych procesów jesteśmy w stanie spełniać Państwa oczekiwania.
Mając świadomość tego, iż dalszy rozwój firmy zależy od stopnia zadowolenia naszych Klientów, nieustannie doskonalimy Zintegrowany System Zarządzania Jakością zgodny z normami ISO 9001:2015 oraz 14001:2015.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów z Branży Motoryzacyjnej, uzyskaliśmy certyfikat potwierdzający wdrożenie wymagań specyfikacji technicznej dla dostawców branży Automotive zgodnie z normą IATF 16949:2016. Potwierdza to spełnianie przez nas najwyższych standardów produkcyjnych i jakościowych.
Aktualny obszar naszej działalności obejmuje:
- Polska
- Finlandia
- Szwecja
- Dania
- Słowacja
- Czechy
- Niemcy
- Francja
Polityka jakości i środowiskowa
Polityka BHP
CERTYFIKAT ISO 9001:2015
CERTYFIKAT ISO 14001:2015
CERTYFIKAT IATF 16949:2016
EuCertPlast CERTIFICATE OF COMPLIANCE
Badania i rozwój
Rozwój innowacyjnych produktów jest podstawowym elementem polityki Polimarky. Widząc szansę na zwiększenie konkurencyjności w wyspecjalizowanym portfolio produktów, przywiązujemy niezwykle dużą wagę do profesjonalnego zaplecza intelektualnego i technologicznego oraz ciągłych badań oraz ustawicznej pracy nad nowymi projektami .
Wiele lat działalności naszej firmy pozwoliło na staranne wyselekcjonowanie sektorów przemysłu, w obrębie których działamy. w oparciu o szeroką wiedzę i wieloletnie doświadczenie, nasi specjaliści projektują spersonalizowane produkty dla przemysłu:
- kablowego
- motoryzacyjnego
- AGD
- budowlano-konstrukcyjnego
- elektrotechnicznego
- meblowego
- innego
Oferujemy również usługi przetłoczenia.
Projekty unijne
Polimarky korzysta z wielu możliwości oferowanych przez programy inwestycyjne Unii Europejskiej, widząc w nich doskonałą szansę na rozwój i poprawienie jej konkurencyjności na rynku. Dzięki funduszom z Unii Europejskiej Polimarky może nieprzerwanie pracować nad udoskonalaniem stosowanych już technologii oraz wdrażać innowacyjne na skalę światową rozwiązania.
Projekty w realizacji
Opracowanie i wdrożenie innowacyjnych technologii, przyjaznych środowisku poprawiających gospodarkę materiałową oraz wykorzystujących odnawialne źródła energii w przedsiębiorstwie Polimarky.

„Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej”
Program Operacyjny NORW.19.01.01-18-0007/20,
Oś Priorytetowa 19 Norweski Mechanizm Finansowy 2014-2021,
Działanie 19.1 Nowe Produkty i Inwestycje,
Poddziałanie 19.1.1 Technologie przyjazne środowisku - Green growth,
Nr Naboru: Technologie przyjazne środowisku - Green growth
Głównym celem projektu jest opracowanie oraz wdrożenie w przedsiębiorstwie Polimarky Sp. z o.o. S.K. proekologicznych technologii oraz produktów, zwiększających konkurencyjność Spółki poprzez opracowanie i wdrożenie technologii produkcji bezhalogenowych mieszanek kablowych „EKO1” oraz „EKO2” na bazie recyklatu (do 80%), opracowanie i wdrożenie technologii recyklingu poliolefin stosowanych przy produkcji mieszanek „EKO1” oraz „EKO2. Dodatkowo Spółka zainstaluje panele fotowoltaiczne jako źródło energii elektrycznej dzięki czemu nastąpi zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do atmosfery.
Wartość projektu: 6 572 013,00 PLN
Kwota dofinansowania: 2 867 800,00 PLN
www.eeagrants.org / www.norwaygrants.org
Dotacja na kapitał obrotowy dla Polimarky.
Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014-2020
Osi priorytetowej I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
Działanie 1.5 Dotacje na kapitał obrotowy
Głównym celem projektu jest wsparcie przedsiębiorcy w zakresie zapewnienia płynności finansowej oraz wsparcia bieżącej działalności w związku z trudnościami finansowymi, które wystąpiły u przedsiębiorcy wskutek epidemii COVID-19.
Wartość projektu: 283 294,77 PLN
Kwota dofinansowania: 283 294,77 PLN
Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w Polimarky Sp. z o.o. Sp. K.
Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014-2020
Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
Działanie 1.2: Internacjonalizacja MŚP
Celem głównym projektu jest wprowadzenie przez Polimarky dwóch grup produktowych (tworzywa sztuczne, systemy instalacyjne) na nowe rynki zagraniczne (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Norwegia, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg, Białoruś, Rosja, Rumunia, Finlandia).
Wartość projektu: 942 674,00 PLN
Kwota dofinansowania: 694 619,98 PLN
2021.04.01 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w przedmiocie wykonania Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Rosja, Białoruś) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych w ramach projektu pn. „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w POLIMARKY Sp. z o.o. Sp. K.” numer umowy POPW.01.02.18-0041/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Go Global Group Mariusz Stryżko, ul. Żytnia 15A/2, 01-014 Warszawa.
2021.04.01 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w przedmiocie wykonania Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi (Norwegia, Finlandia, Luksemburg, Belgia, Wielka Brytania) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych w ramach projektu pn. „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w POLIMARKY Sp. z o.o. Sp. K.” numer umowy POPW.01.02.18-0041/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Go Global Group Mariusz Stryżko, ul. Żytnia 15A/2, 01-014 Warszawa.
2021.04.01 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w przedmiocie wykonania Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi (Turcja, Rumunia) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych w ramach projektu pn. „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w POLIMARKY Sp. z o.o. Sp. K.” numer umowy POPW.01.02.18-0041/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Go Global Group Mariusz Stryżko, ul. Żytnia 15A/2, 01-014 Warszawa.
2021.03.12 | Zapytanie ofertowe polegające na wykonaniu Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjonalnymi partnerami handlowymi (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Rosja, Białoruś) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania, a następnie nawiązania kontaktu z partnerami zagranicznymi na rynkach docelowych i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych dla dwóch grup produktów produkowanych przez Zamawiającego tj.:
- Tworzyw sztucznych (modyfikowane compoundy) na rynkach: Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Rosja, Białoruś,
- Systemów instalacyjnych tworzyw sztucznych (PP i PE) na rynkach: Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2021.03.12 | Zapytanie ofertowe polegające na wykonaniu Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjonalnymi partnerami handlowymi (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Rosja, Białoruś) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania, a następnie nawiązania kontaktu z partnerami zagranicznymi na rynkach docelowych i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych dla dwóch grup produktów produkowanych przez Zamawiającego tj.:
- Tworzyw sztucznych (modyfikowane compoundy) na rynkach: Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Rosja, Białoruś,
- Systemów instalacyjnych tworzyw sztucznych (PP i PE) na rynkach: Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2021.03.12 | Zapytanie ofertowe polegające na wykonaniu Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjonalnymi partnerami handlowymi (Norwegia, Finlandia, Luksemburg, Belgia, Wielka Brytania) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania, a następnie nawiązania kontaktu z partnerami zagranicznymi na rynkach docelowych i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych dla dwóch grup produktów produkowanych przez Zamawiającego tj.:
- Tworzyw sztucznych (modyfikowane compoundy) na rynkach: Norwegia, Luksemburg, Belgia, Wielka Brytania,
- Systemów instalacyjnych tworzyw sztucznych (PP i PE) na rynkach: Norwegia, Finlandia, Luksemburg, Belgia, Wielka Brytania.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2021.03.12 | Zapytanie ofertowe polegające na wykonaniu Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjonalnymi partnerami handlowymi (Turcja, Rumunia) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania, a następnie nawiązania kontaktu z partnerami zagranicznymi na rynkach docelowych i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych dla dwóch grup produktów produkowanych przez Zamawiającego tj.:
- Tworzyw sztucznych (modyfikowane compoundy) na rynkach: Turcja,
- Systemów instalacyjnych tworzyw sztucznych (PP i PE) na rynkach: Turcja, Rumunia.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2021.02.26 | Postępowanie nierozstrzygnięte - Zapytanie ofertowe polegające na wykonaniu Usługi prawnej w zakresie analizy prawnych uwarunkowań sprzedaży produktów na rynkach docelowych (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Rosja).
Postępowanie nierozstrzygnięte - Brak ofert. Nie wpłynęła w zakreślonym terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2020.12.11 | Zapytanie ofertowe polegające na wykonaniu Usługi prawnej w zakresie analizy prawnych uwarunkowań sprzedaży produktów na rynkach docelowych (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Rosja).
Przedmiotem zamówienia jest usługa prawna – sporządzenie pisemnej analizy prawnej, której głównym celem jest bezpieczne i efektywne wprowadzenie, z zachowaniem wszelkich procedur, obostrzeń i obowiązków wynikających z przepisów prawa międzynarodowego i lokalnego, produktów Zamawiającego na następujące rynki docelowe: Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Rosja.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2020.11.09 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w przedmiocie wykonania usługi Wytworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych (folder, katalog, film reklamowy) w ramach projektu pn. „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w POLIMARKY Sp. z o.o. Sp. K.” numer umowy POPW.01.02.18-0041/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez UMBRA DESIGN Bożena Wojtanowska, ul. Ryglicka 66, 33-170 Tuchów.
2020.10.06 | Zapytanie ofertowe polegające na Wytworzeniu materiałów reklamowych i promocyjnych (katalog, folder, film reklamowy).
Przedmiotem zamówienia jest Wytworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych (katalog, folder, film reklamowy).
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2020.08.28 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w przedmiocie zakupu Serwera aplikacyjnego w ramach projektu pn. „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w POLIMARKY Sp. z o.o. Sp. K.” numer umowy POPW.01.02.18-0041/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Infast Sp. z o.o., ul. Legionów 31, 35-111 Rzeszów.
2020.08.28 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w przedmiocie zakupu Systemu CRM wraz z oprogramowanie bazodanowym w ramach projektu pn. „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w POLIMARKY Sp. z o.o. Sp. K.” numer umowy POPW.01.02.18-0041/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Proferis Sp. z o.o., ul. Okulickiego 18, 35-206 Rzeszów.
2020.08.23 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w przedmiocie wykonania Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjonalnymi partnerami handlowymi (Turcja, Rumunia) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych, w ramach projektu pn. „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w POLIMARKY Sp. z o.o. Sp. K.” numer umowy POPW.01.02.18-0041/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Stowarzyszenie ConQuest Consulting, Rakowiecka 39A/18, 02-521 Warszawa.
2020.08.23 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w przedmiocie wykonania Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjonalnymi partnerami handlowymi (Norwegia, Finlandia, Luksemburg, Belgia, Wielka Brytania) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych, w ramach projektu pn. „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w POLIMARKY Sp. z o.o. Sp. K.” numer umowy POPW.01.02.18-0041/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Stowarzyszenie ConQuest Consulting, Rakowiecka 39A/18, 02-521 Warszawa.
2020.08.23 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w przedmiocie wykonania Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjonalnymi partnerami handlowymi (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Rosja) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych, w ramach projektu pn. „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w POLIMARKY Sp. z o.o. Sp. K.” numer umowy POPW.01.02.18-0041/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Stowarzyszenie ConQuest Consulting, Rakowiecka 39A/18, 02-521 Warszawa.
2020.08.06 | Zapytanie ofertowe polegające na zakupie Systemu CRM wraz z oprogramowaniem bazodanowym.
Przedmiotem zamówienia jest zakup Systemu CRM wraz z oprogramowaniem bazodanowym.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2020.08.06 | Zapytanie ofertowe polegające na zakupie Serwera aplikacyjnego.
Przedmiotem zamówienia jest zakup Serwera aplikacyjnego.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Zestaw pytań nr 1 - tutaj
Zestaw pytań nr 2 - tutaj
2020.08.04 | Zapytanie ofertowe polegające na wykonaniu Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjonalnymi partnerami handlowymi (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Rosja) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych.
Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza w zakresie wyselekcjonowania, a następnie nawiązania kontaktu z partnerami zagranicznymi z rynków docelowych dla Tworzyw sztucznych (modyfikowane compoundy) (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Rosja) i Systemy instalacyjne tworzyw sztucznych (PP i PE) (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan) produkowanych przez Zamawiającego.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2020.08.04 | Zapytanie ofertowe polegające na wykonaniu Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjonalnymi partnerami handlowymi (Norwegia, Finlandia, Luksemburg, Belgia, Wielka Brytania) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych.
Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza w zakresie wyselekcjonowania, a następnie nawiązania kontaktu z partnerami zagranicznymi z rynków docelowych dla Tworzyw sztucznych (modyfikowane compoundy) (Norwegia, Luksemburg, Belgia, Wielka Brytania) i Systemy instalacyjne tworzyw sztucznych (PP i PE) (Norwegia, Finlandia, Luksemburg, Belgia, Wielka Brytania) produkowanych przez Zamawiającego.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2020.08.04 | Zapytanie ofertowe polegające na wykonaniu Usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania oraz nawiązania kontaktów z potencjonalnymi partnerami handlowymi (Turcja, Rumunia) i doprowadzenie zainteresowanych podmiotów do etapu negocjacji handlowych.
Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza w zakresie wyselekcjonowania, a następnie nawiązania kontaktu z partnerami zagranicznymi z rynków docelowych dla Tworzyw sztucznych (modyfikowane compoundy) (Turcja) i Systemy instalacyjne tworzyw sztucznych (PP i PE) (Turcja, Rumunia) produkowanych przez Zamawiającego.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2020.08.03 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w przedmiocie wykonania zamówienia na Wytworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych (folder, katalog, film reklamowy), w ramach projektu pn. „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w POLIMARKY Sp. z o.o. Sp. K.” numer umowy POPW.01.02.18-0041/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez MFilm Waldemar Michalski, Piotrowice 173, 24-150 Nałęczów.
2020.08.03 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w przedmiocie wykonania usługi Badań marketingowych rynków docelowych (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Norwegia, Finlandia, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg), w ramach projektu pn. „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w POLIMARKY Sp. z o.o. Sp. K.” numer umowy POPW.01.02.18-0041/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Stowarzyszenie ConQuest Consulting, Rakowiecka 39A/18, 02-521 Warszawa.
2020.07.13 | Zapytanie ofertowe polegające na wykonaniu Usługi wytworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych (folder, katalog, film reklamowy).
Przedmiotem zamówienia jest wytworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych (folder, katalog, film reklamowy).
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Zestaw pytań nr 1 - tutaj
2020.07.02 | Zapytanie ofertowe polegające na wykonaniu usługi Badania marketingowego rynków docelowych (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Norwegia, Finlandia, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg).
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań marketingowych rynków docelowych, związanych z wprowadzeniem dwóch grup produktu Polimarky tj. Systemy instalacyjne z tworzyw sztucznych (PP i PE) oraz Modyfikowane tworzywa sztuczne (compoundy) na nowe rynki docelowe.
Badania te obejmować będą następujące rynki docelowe:
- Systemy instalacyjne z tworzyw sztucznych (PP i PE): Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Norwegia, Finlandia, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg.
- Modyfikowane Tworzywa sztuczne (compoundy): Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Norwegia, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
Projekty zrealizowane
Uruchomienie produkcji innowacyjnych kompozytowych mieszanek ceramizujących
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020
Oś priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
działanie 3.2 Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R poddziałanie 3.2.1 Badanie na rynek
Celem projektu jest wdrożenie wyników prac B+R oraz uruchomienie produkcji w nowo budowanym zakładzie produkcyjnym w Zaczerniu. Projekt zakłada wprowadzenie na rynek grupy innowacyjnych kompozytowych mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszonych modyfikowanych tworzyw sztucznych o standardowej i podwyższonej wytrzymałości wytwarzanych w innowacyjnym procesie produkcji.
Czas trwania projektu: 01.03.2017 – 31.12.2019
Wartość projektu: 39 003 512,88 PLN
Kwota dofinansowania: 13 801 200,00 PLN
2019.07.08 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Belownicy tektury i folii opakowaniowej (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez ORWAK Polska Sp. z o.o., ul. Felsztyńskiego 50, 93-582 Łódź.
2019.07.04 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Odkurzacza przemysłowego (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez MEGAN Sp. z o.o., ul. Kasztelańska 89, 91-503 Łódź.
2019.06.18 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Belownicy tektury i folii opakowaniowej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Belownicy tektury i folii opakowaniowej.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.06.18 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Odkurzacza przemysłowego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Odkurzacza przemysłowego.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.06.07 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Systemu pakowania granulatu – 2 szt. (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Wjatech Sp. z o.o. Sp. K., Zaczernie 190 D, 36-062 Zaczernie.
2019.06.04 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 24.05.2019 r.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 24.05.2019 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie Podajników wolumetrycznych 3 szt. (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, ponieważ̇ nie wpłynęła w zakreślonym terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2019.05.24 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Podajników wolumetrycznych – (3 szt.).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Podajników wolumetrycznych – (3 szt.).
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.05.23 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Myjki posadzki (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez LAVORWASH POLSKA Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 146, 85-151 Bydgoszcz.
2019.05.17 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Systemu pakowania granulatu – (2 szt.).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Systemu pakowania granulatu – (2 szt.).
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.05.13 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 18.04.2019 r.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 18.04.2019 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie Podajników wolumetrycznych 3 szt. (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Postępowanie ofertowe zostało unieważnione na podstawie 3.7 ppkt. 6 Zapytania ofertowego.
Informujemy, że w najbliższych dniach zostanie rozpisane kolejne postępowanie na dostawę Podajników wolumetrycznych 3 szt.
2019.05.08 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Spektrofotometru o geometrii sferycznej i podręcznej pionowej konstrukcji (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez KONICA MINOLTA SENSING EUROPE B.V. Sp. z o.o., ul. Skarbowców 23A, 53-025 Wrocław.
2019.05.08 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 17.04.2019 r.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 17.04.2019 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie Komory czyszczenia ślimaków (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, gdyż nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2019.05.08 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 08.04.2019r.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 08.04.2019 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie Separatorów metali – (4 szt.) (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, gdyż nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu
2019.04.23 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem urządzenia z oprogramowaniem serwerowym IT – 4 szt. (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez ICT ProZone Sp. z o.o. ul. Domaniewska 44 a, 02-672 Warszawa.
2019.04.23 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Myjki posadzki.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Myjki posadzki.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.04.18 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Aparatu do pomiaru palności GWT oraz dygestorium – komora do GWT (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Budowa Maszyn Dariusz Błasik ul. Śląska 21, 20-726 Lublin.
2019.04.18 | Zmiana Załącznika Zapytanie ofertowe z dnia 17.04.2019 r. na dostawę Komory czyszczenia ślimaków.
Zmiana Zapytania ofertowego z dnia 17.04.2019
Zmianie uległ następujący zapis ZO:
1.
2.2 Przedmiot zamówienia „Przedmiotem zamówienia jest dostawa Komora czyszczenia ślimaków.
Proces czyszczenia powinien być procesem ciśnieniowy, polegającym na czyszczeniu ścierniwem (tworzywowym granulatem czyszczącym 16-20 mesh/0,8-1,2 mm) elementów wykonanych ze stali konstrukcyjnej.
Wymagania dotyczące urządzenia:
• Komora powinna się wpisać w pomieszczenie, szczegóły w załączniku nr 3,
• Posiadać wewnętrzny system odciągu i filtracji pyłów,
• Oświetlenie wewnętrzne LED,
• Rękawice ochronne według Dyrektywy 89/686/EWG,
• Licznik przepracowanych godzin,
W komorze będą czyszczone trzy rodzaje elementów:
• Pojemniki z mikserów (załącznik nr 4) – oczyszczana będzie powierzchnia wewnętrzna, waga pojemnika 120 kg.
• Układy plasyfikujące (ślimaki) o wymiarach: średnicy 90 mm, długości 4000 mm, waga jednego układu plastyfikującego 70 kg.
• Elementy drobne ( o wymiarach max. 300 x 500, grubości 50 mm), waga do 20 kg.”
2.
2.2 Przedmiot zamówienia otrzymuje brzmienie: „Przedmiotem zamówienia jest dostawa Komora czyszczenia ślimaków.
Proces czyszczenia powinien być procesem ciśnieniowy, polegającym na czyszczeniu ścierniwem (tworzywowym granulatem czyszczącym 16-20 mesh/0,8-1,2 mm) elementów wykonanych ze stali konstrukcyjnej.
Wymagania dotyczące urządzenia:
• Komora powinna się wpisać w pomieszczenie, szczegóły w załączniku nr 4,
• Posiadać wewnętrzny system odciągu i filtracji pyłów,
• Oświetlenie wewnętrzne LED,
• Rękawice ochronne według Dyrektywy 89/686/EWG,
• Licznik przepracowanych godzin,
W komorze będą czyszczone trzy rodzaje elementów:
• Pojemniki z mikserów (załącznik nr 5) – oczyszczana będzie powierzchnia wewnętrzna, waga pojemnika 120 kg.
• Układy plasyfikujące (ślimaki) o wymiarach: średnicy 90 mm, długości 4000 mm, waga jednego układu plastyfikującego 70 kg.
• Elementy drobne ( o wymiarach max. 300 x 500, grubości 50 mm), waga do 20 kg.”
Zostały dodane również dwa Załączniki nr 4 i 5.
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert, gdyż dokonane zmiany nie powodują konieczności wprowadzenia zmian w ofertach.
Zapytanie ofertowe wraz z dodatkowymi załącznikami do pobrania tutaj.
2019.04.18 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Podajników wolumetrycznych 3 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Podajników wolumetrycznych 3 szt.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.04.18 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Maszyny wytrzymałościowej, młota udarowego, plastometru do oznaczania wskaźników MFR i MVR (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez TECHNOLUTIONS Miłosz Czajkowski ul. Jana Pawła II 52/56, 99-400 Łowicz.
2019.04.18 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 25.02.2019 r.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 25.02.2019 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie Podajników wolumetrycznych 3 szt. (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Postępowanie ofertowe zostało unieważnione na podstawie 3.7 ppkt. 6 Zapytania ofertowego.
2019.04.17 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Komory czyszczenia ślimaków.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Komory czyszczenia ślimaków.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.04.16 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 01.03.2019r.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 01.03.2019 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie Wagosuszarki, wagi, gęstościomierza (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, gdyż nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2019.04.10 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Podajników włókna szklanego (4 szt.) (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Muehsam Jan Krzysztof i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Patriotów 341, 04-760 Warszawa.
2019.04.10 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Suszarki laboratoryjnej, chłodziarki laboratoryjnej (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez MERAZET S.A., ul. J. Krauthofera 36, 60-203 Poznań.
2019.04.09 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Systemu naważania surowców do przygotowania miksów (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Proferis Sp. z o.o. Al. gen. L. Okulickiego 18, 35-206 Rzeszów.
2019.04.08 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Separatorów metali – 4 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Separatorów metali – 4 szt.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.04.01 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie i uruchomieniu Systemu transportu surowców z silosów na linie produkcyjne (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Kooperacja Polko Sp. z o.o. ul. Rybnicka 75, 43-195 Mikołów.
2019.03.28 | Zmiana Załącznika nr 3 - Wzór Umowy z dnia 22.03.2019 r. na dostawę Urządzeń z oprogramowaniem serwerowym IT – 4 szt.
Zmiana Załącznika nr 3 – Wzór Umowy z dnia 22.03.2019
Zmianie uległ następujący zapis Umowy:
1.
§8 Gwarancja punkt 5 „W okresie 5 lat od daty wygaśnięcia gwarancji Sprzedający zapewni dostępność usług serwisowych oraz części zamiennych, w zwykłej cenie rynkowej”
2.
§8 Gwarancja punkt 5 otrzymuje brzmienie: „W okresie 5 lat od daty wygaśnięcia gwarancji Sprzedający zapewni dostępność usług serwisowych oraz części zamiennych, w zwykłej cenie rynkowej. Zapis nie obowiązuje sprzętu, na który producent nie daje gwarancji utrzymania magazynu części i usług serwisowych we wskazanym okresie.”
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert, gdyż dokonane zmiany nie powodują konieczności wprowadzenia zmian w ofertach.
Umowa ze zmianami do pobrania ponizej:
Załącznik nr 3 - Wzór Umowy - zmieniony.pdf
2019.03.26 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 22.01.2019.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 22.01.2019 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie i uruchomieniu Systemu pakowania granulatu – 2 szt. (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, gdyż nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2019.03.25 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Kruszarki zlepów tworzywowych i młyna do tworzyw sztucznych (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Elbi-Wrocław Sp. z o.o. ul. Muchoborska 4A, 54-424 Wrocław.
2019.03.22 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie wraz z montażem urządzenia z oprogramowaniem serwerowym IT – 4 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzenia z oprogramowaniem serwerowym IT – 4 szt.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.03.20 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Mikroskopu z kamerą (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez OPTA-TECH Sp. z o.o. al. KEN 36/U211, 02-797 Warszawa.
2019.03.20 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Pieca muflowego (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez ESTHERM POLSKA ul. Kasztelańska 13D10, 66-300 Międzyrzecz.
2019.03.20 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 22.02.2019 r.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 22.02.2019 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie Mikserów mieszających – (2 szt.) o pojemności 300 litrów (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, ponieważ̇ nie wpłynęła w zakreślonym terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2019.03.19 | Anulowanie zapytania ofertowego z dnia 13.03.2019r.
Anulowanie zapytania ofertowego z dnia 13.03.2019 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem urządzenia z oprogramowaniem serwerowym IT – 4 szt. (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2019.03.13 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie wraz z montażem urządzenia z oprogramowaniem serwerowym IT – 4 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzenia z oprogramowaniem serwerowym IT – 4 szt.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.03.07 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 07.02.2019r.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 07.02.2019 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie Podajników nadciśnieniowych (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, gdyż nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2019.03.07 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Aparatu do pomiaru palności GWT oraz Dygestorium – komora do GWT.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Aparatu do pomiaru palności GWT oraz Dygestorium – komora do GWT.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.03.01 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Wagosuszarki, wagi, gęstościomierza.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Wagosuszarki, wagi, gęstościomierza.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.03.01 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Spektrofotometru o geometrii sferycznej i podręcznej pionowej konstrukcji.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Spektrofotometru o geometrii sferycznej i podręcznej pionowej konstrukcji.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.03.01 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Suszarki laboratoryjnej, chłodziarki laboratoryjnej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Suszarki laboratoryjnej, chłodziarki laboratoryjnej.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.02.27 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Wtryskarki laboratoryjnej z formą wtryskową (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Wittmann Battenfeld Polska Sp. z o.o. Adamowizna, ul. Radziejowicka 108, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
2019.02.27 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Systemu naważania surowców do przygotowywania miksów.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Systemu naważania surowców do przygotowywania miksów.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.02.27 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Mikroskopu z kamerą.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Mikroskopu z kamerą.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.02.25 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Podajników wolumetrycznych – (3 szt.).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Podajników wolumetrycznych – (3 szt.).
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.02.25 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Podajników włókna szklanego – (4 szt.).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Podajników włókna szklanego – (4 szt.).
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.02.22 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Mikserów mieszających – (2 szt.) o pojemności 300 litrów.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Mikserów mieszających – (2 szt.) o pojemności 300 litrów.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.02.19 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Maszyny wytrzymałościowej, młota udarowego, plastometru do oznaczania wskaźników MFR i MVR.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Maszyny wytrzymałościowej, młota udarowego, plastometru do oznaczania wskaźników MFR i MVR.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.02.19 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Automatu rozworkowującego (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez WJATECH Sp. z o.o. Zaczernie 190 D, 36-062 Zaczernie.
2019.02.19 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Pieca muflowego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Pieca muflowego.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.02.12 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie i montażu Podestów technologicznych do trzech linii produkcyjnych (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez TECH SPAW Daniel Gromyko ul. Karczewska 37/40, 05-400 Otwock.
2019.02.07 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie Podajników nadciśnieniowych wyrobu (2 szt.).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Podajników nadciśnieniowych wyrobu (2 szt.).
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.02.01 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie i uruchomieniu Systemu transportu surowców z silosów na linie produkcyjne.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie Systemu transportu surowców z silosów na linie produkcyjne.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.01.31 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie kruszarki zlepów tworzywowych i młyna do tworzyw sztucznych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszarki zlepów tworzywowych i młyna do tworzyw sztucznych.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.01.29 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Samoczyszczącego filtra stopu (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Bagsik Sp. z o.o. Sp. K. ul. Toruńska 8, 44-100 Gliwice.
2019.01.28 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie i montażu podestów technologicznych do trzech linii produkcyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż Podestów technologicznych do trzech linii produkcyjnych.
Informujemy, że w związku ze słabą jakością Załączników nr od 4 do 10 zostały dołączone dokumenty wygenerowane bezpośrednio z programu.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.01.23 | Zapytanie ofertowe polegające na dostawie i uruchomieniu Wtryskarki laboratoryjnej z formą wtryskową.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie Wtryskarki laboratoryjnej z formą wtryskową.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.01.22 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 11.12.2018.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 11.12.2018 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie i uruchomieniu systemu transportu surowców z silosów na linie produkcyjne (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Postępowanie ofertowe zostało unieważnione na podstawie 3.7 ppkt. 6 Zapytania ofertowego.
2019.01.22 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 12.12.2018.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 12.12.2018 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie kompletu podajników (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Postępowanie ofertowe zostało unieważnione na podstawie 3.7 ppkt. 6 Zapytania ofertowego.
2019.01.22 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 12.12.2018.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 12.12.2018 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie kruszarki zlepów tworzywowych i młyna do tworzyw sztucznych (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Postępowanie ofertowe zostało unieważnione na podstawie 3.7 ppkt. 6 Zapytania ofertowego.
2019.01.22 | Zapytanie ofertowe na dostawie i uruchomieniu systemu pakowania granulatu – 2 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie systemu pakowania granulatu – 2 szt.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.01.22 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 11.01.2019.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 11.01.2019 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie i uruchomieniu Systemu pakowania granulatu – 2 szt. (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, ponieważ nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2019.01.17 | Zmiana Zapytania ofertowego z dnia 16.01.2019 r. na dostawę i uruchomienie automatu rozworkowującego.
Zmiana treści w pkt. 1 ppkt 1.4 i 1.5 Zapytania ofertowego z dnia 16.01.2019 r na prawidłowy.
Prawidłowy ZO znajduje się tutaj.
2019.01.16 | Zapytanie ofertowe na dostawę i uruchomienie automatu rozworkowującego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie automatu rozworkowującego.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2019.01.11 | Zapytanie ofertowe na dostawę i uruchomienie Systemu pakowania granulatu – 2 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie Systemu pakowania granulatu – 2 szt.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2018.12.21 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie Aparatu DSC do różnicowej kalorymetrii skaningowej (Kalorymetr DSC) (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Mettler-Toledo Sp. z o.o. ul. Poleczki 21, 02-822 Warszawa.
2018.12.13 | Zmiana Załącznika nr 2 Wzór oświadczenia Wykonawcy do Zapytania ofertowego z dnia 12.12.2018 r. dotyczącego postępowania na dostawę Kompletu podajników.
Zmiana Załącznika nr 2 - Wzór oświadczenia Wykonawcy z dnia 12.12.2018 na prawidłowy.
Prawidłowy załącznik znajduję się tutaj.
2018.12.13 | Zmiana Załącznika nr 2 Wzór oświadczenia Wykonawcy do Zapytania ofertowego z dnia 12.12.2018 r. dotyczącego postępowania na dostawę Kruszarki zlepów tworzywowych i młyna do tworzyw sztucznych.
Zmiana Załącznika nr 2 - Wzór oświadczenia Wykonawcy z dnia 12.12.2018 na prawidłowy.
Prawidłowy załącznik znajduję się tutaj.
2018.12.13 | Zmiana Załącznika nr 2 Wzór oświadczenia Wykonawcy do Zapytania ofertowego z dnia 11.12.2018 r. dotyczącego postępowania na dostawę i uruchomienie Systemu transportu surowców z silosów na linie produkcyjne.
Zmiana Załącznika nr 2 - Wzór oświadczenia Wykonawcy z dnia 11.12.2018 na prawidłowy.
Prawidłowy załącznik znajduję się tutaj.
2018.12.13 | Zmiana Zapytania ofertowego oraz Załącznika nr 2 Wzór oświadczenia Wykonawcy z dnia 12.12.2018 r. na dostawę Aparatu DSC do różnicowej kolorymetrii skaningowej (Kalorymetr DSC).
Zmianie uległy następujące zapisy ZO:
1.
W pkt. 2.5.3: „Harmonogram realizacji zamówienia” wykreśla się drugą część zdania, na skutek czego otrzymuje on brzmienie: Zmiana powyższych terminów może zostać dokonana przez Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 3.4 niniejszego zapytania.
2.
Pkt 3.1 „Potencjał techniczny” otrzymuje brzmienie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku wykonawca przedstawi referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Należy przedstawić co najmniej dwie referencję bądź inne dokumenty dotyczące dostawy Aparatu DSC o wartości co najmniej 200 000,00 zł. Będą brane pod uwagę dostawy wykonane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (lub krótszym jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy). Za datę dostawy przyjęta będzie data ostatecznego protokołu odbioru końcowego. Zamawiający zastrzega, że jeżeli przedłożone dokumenty będą budzić wątpliwości, może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego były wykonane dostawy Aparatu DSC, o przedłożenie dodatkowych informacji i dokumentów.
Brak złożenia niniejszych dokumentów będzie skutkował odrzuceniem oferty bez wzywania do jej uzupełnienia.
3.
Pkt 3.7.5 „Ocena oferty” otrzymuje brzmienie:
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam łączny bilans punktowy ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. W przypadku gdy oferty będą posiadały taki sam bilans punktowy i taką samą cenę, to kryterium rozstrzygającym jest niższe zużycie gazu o wysokiej czystości. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty przedstawiają taki sam łączny bilans punktowy, cenę i przedstawione oferty są tożsame co do oddziaływania na środowisko (niższe zużycie gazu o wysokiej czystości), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia - w terminie określonym przez Zamawiającego - ofert dodatkowych, w których zmieniona może być jedynie cena. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
Zmiana Załącznika nr 2 – Wzór oświadczenia Wykonawcy na prawidłową treść.
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert, gdyż dokonane zmiany nie powodują konieczności wprowadzenia zmian w ofertach.
4.
Ponadto Zamawiający dołącza Załącznik nr 2 o prawidłowej treści.
Prawidłowe załączniki znajdują się poniżej:
Załącznik nr 2 - Wzór oświadczenie Wykonawcy prawidłowy.pdf
Zapytanie ofertowe - zmiana_zapytania.pdf
2018.12.12 | Zapytanie ofertowe na dostawę Aparatu DSC do różnicowej kalorymetrii skaningowej (Kalorymetr DSC).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Aparatu DSC do różnicowej kalorymetrii skaningowej (Kalorymetr DSC).
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2018.12.12 | Zapytanie ofertowe na dostawę Kompletu podajników.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Kompletu podajników.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2018.12.12 | Zapytanie ofertowe na dostawę kruszarki zlepów tworzywowych i młyna do tworzyw sztucznych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszarki zlepów tworzywowych i młyna do tworzyw sztucznych.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2018.12.12 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 29.11.2018r.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 29.11.2018 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie kruszarki zlepów tworzywowych i młyna do tworzyw sztucznych (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, ponieważ̇ nie wpłynęła w zakreślonym terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2018.12.11 | Zapytanie ofertowe na dostawę i uruchomienie Systemu transportu surowców z silosów na linie produkcyjne.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie Systemu transportu surowców z silosów na linie produkcyjne.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2018.11.30 | Zmiana Zapytania ofertowego z dnia 29.11.2018r.
Zmianie uległy zapisy zawarte w pkt. 2.6 "Wykonawca jest zobowiązany" w ppkt. 2, które otrzymuje brzmienie:
2. uruchomienia przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy w terminie 18 tygodni nie później niż do 15.05.2019, za wyjątkiem wykonania przyłącza elektrycznego. Przyłącz wykona Zamawiający samodzielnie na podstawie uprzednio dostarczonego w terminie 4 tygodni po podpisaniu umowy przez Wykonawcę rysunku sytuacyjnego i zainstalowanej mocy elektrycznej w przedmiotowych urządzeniach.
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert, gdyż dokonana zmiana nie powoduje konieczności wprowadzenia zmian w ofertach.
Zmienione zapytanie ofertowe znajduje się tutaj.
2018.11.29 | Zapytanie ofertowe na dostawę kruszarki zlepów tworzywowych i młyna do tworzyw sztucznych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszarki zlepów tworzywowych i młyna do tworzyw sztucznych.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2018.11.16 | Zapytanie ofertowe na dostawę samoczyszczącego filtra stopu do tworzyw sztucznych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samoczyszczącego filtra stopu do tworzyw sztucznych.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2018.09.04 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie silosów mieszających (2 szt.) w ramach projektu „Uruchomienie produkcji innowacyjnych kompozytowych mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszonych modyfikowanych tworzyw sztucznych” (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Muehsam Jan Krzysztof i Wspólnicy Spółka Jawna ul. Patriotów 341, 04-760 Warszawa.
2018.09.03 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu chłodzenia wody technologicznej w ramach projektu „Uruchomienie produkcji innowacyjnych kompozytowych mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszonych modyfikowanych tworzyw sztucznych” (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Muehsam Jan Krzysztof i Wspólnicy Spółka Jawna ul. Patriotów 341, 04-760 Warszawa.
2018.08.09 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na dostawie trzech linii wytłaczających kompaundy mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszone modyfikowane tworzywa sztuczne o wydajności: 100 kg/h, 1000 kg/h, 2000 kg/h (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez KraussMaffei Berstorf GmbH An der Breiten Wiese 3-5, 30625 Hannover.
2018.08.07 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 02.07.2018r.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 02.07.2018 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie regałów magazynowych i wózków widłowych (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
2018.07.17 | Zapytanie ofertowe na wykonanie systemu chłodzenia wody technologicznej.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu chłodzenia wody technologicznej.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2018.07.06 | Zapytanie ofertowe na dostawę silosów mieszających (2 szt.).
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem silosów mieszających (2 szt.).
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2018.07.02 | Zapytanie ofertowe na dostawę regałów magazynowych i wózków widłowych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch wózków widłowych typu REACH TRUCK oraz jeżdżących regałów magazynowych wraz z ich montażem i uruchomieniem.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2018.06.22 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na zakupie czterech silosów magazynowych o pojemności ok. 160 m3 i średnicy zewnętrznej 3500 mm każdy z przeznaczeniem: 2 sztuki dla materiałów w postaci proszków i 2 sztuki na granulaty tworzyw sztucznych w ramach projektu „Uruchomienie produkcji innowacyjnych kompozytowych mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszonych modyfikowanych tworzyw sztucznych” (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez Muehsam Jan Krzysztof i Wspólnicy Sp. J. ul. Patriotów 341, 04-760 Warszawa.
2018.07.02 | Zmiana Zapytania ofertowego z dnia 22.06.2018.
Zmianie uległy zapisy zawarte w tytule „Tryb postępowania przy wyłonieniu Wykonawcy” w punktach 5 i 6, które otrzymują brzmienie:
5. Bezpośrednio po prezentacji zostaną przeprowadzone negocjacje warunków realizacji zamówienia (dot. ceny, terminu realizacji oraz gwarancji) . W trakcie negocjacji Zamawiający nie może ujawnić Wykonawcy treści ofert złożonych przez innych Wykonawców. Wykonawcy zostaną poproszeni o złożenie ofert ostatecznych w terminie 4 dni od daty negocjacji. Brak przesłania ostatecznej oferty oznaczać będzie podtrzymanie pierwotnie złożonej oferty. Wykonawca składający ofertę ostateczną nie może zaoferować ceny , terminu realizacji i gwarancji mniej korzystnych dla Zamawiającego niż w ofercie pierwotnej.
6. Po przeprowadzeniu powyższych etapów nastąpi ocena ofert zgodnie z kryteriami określonymi w ZO. Otwarcie ofert ostatecznych będzie miało miejsce następnego dnia po upływie ostatniego terminu wyznaczonego do nadesłania ofert ostatecznych.
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert, gdyż dokonana zmiana nie powoduje konieczności wprowadzenia zmian w ofertach.
Zmienione zapytanie ofertowe znajduje się tutaj.
2018.06.22 | Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu trzech linii produkcyjnych do modyfikacji tworzyw sztucznych.
Zakup trzech linii wytłaczających kompaundy mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszonych modyfikowanych tworzyw sztucznych o wydajności: 100 kg/h, 1000 kg/h, 2000 kg/h. Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania tutaj.
2018.05.21 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na wybudowanie hali produkcyjno-magazynowej (I etap realizacji) z zapleczem biurowo-socjalnym, z obiektami technicznymi: fundamenty pod silosy, wnętrzowa stacja transformatorowa, pomieszczenie pod silosy mieszające, zbiorniki na wodę technologiczną, system wentylacji technologicznej wraz z odciągami, piec grzewczy z instalacją, suwnica o udźwigu 3,2 t, miejsca postojowe, oraz przyłącza: wody, kanalizacji sanitarno-deszczowej, na działce oznaczonej nr 1/21, obręb 0010 Zaczernie, gmina Trzebownisko, w ramach projektu „Uruchomienie produkcji innowacyjnych kompozytowych mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszonych modyfikowanych tworzyw sztucznych” (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez BAUDZIEDZIC Sp. z o.o. Sp. K. Rudna Mała 47i, 36-060 Głogów Małopolski.
2018.05.15 |Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 22.03.2018.
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 22.03.2018 dotyczące udzielenia zamówienia polegającego na dostawie trzech linii wytłaczających kompaundy mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszone modyfikowane tworzywa sztuczne o wydajności: 100 kg/h, 1000 kg/h, 2000 kg/h, (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, ponieważ̇ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
2018.04.26 | Zapytanie ofertowe dotyczące Budowy Zakładu Produkcyjnego Polimarky w miejscowości Zaczernie.
Budowa hali produkcyjno-magazynowej (I etap realizacji) z zapleczem biurowo-socjalnym, z obiektami technicznymi: fundamenty pod silosy, wnętrzowa stacja transformatorowa, pomieszczenie pod silosy mieszające, zbiorniki na wodę technologiczną, system wentylacji technologicznej wraz z odciągami, piec grzewczy z instalacją, suwnica o udźwigu 3,2 t, miejsca postojowe, oraz przyłącza: wody, kanalizacji sanitarno-deszczowej.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania Tutaj.
2018.04.25 | Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 01.03.2018
Unieważnienie zapytania ofertowego z dnia 01.03.2018 dotyczącego złożenia oferty na wybudowanie hali produkcyjno-magazynowej (I etap realizacji) z zapleczem biurowo-socjalnym, z obiektami technicznymi: fundamenty pod silosy, wnętrzowa stacja transformatorowa, pomieszczenie pod silosy mieszające, zbiorniki na wodę technologiczną, system wentylacji technologicznej wraz z odciągami, piec grzewczy z instalacją, suwnica o udźwigu 3,2 t, miejsca postojowe, oraz przyłącza: wody, kanalizacji sanitarno-deszczowej, na działce oznaczonej nr. 1/21, obręb 0010 Zaczernie, gmina Trzebownisko, w ramach projektu „Uruchomienie produkcji innowacyjnych kompozytowych mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszonych modyfikowanych tworzyw sztucznych” (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Działając na podstawie § XII ust. 4 Zapytania ofertowego z dnia 01.03.2018 Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowania. Wybrany Wykonawca odstąpił od zawarcia umowy , zaś samo postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia.
Powtórne zapytanie ofertowe na w/w zamówienie zostanie niezwłocznie zamieszone na stronie internetowej bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz http://www.polimarky.pl/pl Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wzięcia udziału w nowym postępowaniu.
2018.04.10 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia na budowę Zakładu Produkcyjnego Polimarky w miejscowości Zaczernie.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na wybudowanie hali produkcyjno-magazynowej (I etap realizacji) z zapleczem biurowo-socjalnym, z obiektami technicznymi: fundamenty pod silosy, wnętrzowa stacja transformatorowa, pomieszczenie pod silosy mieszające, zbiorniki na wodę technologiczną, system wentylacji technologicznej wraz z odciągami, piec grzewczy z instalacją, suwnica o udźwigu 3,2 t, miejsca postojowe, oraz przyłącza: wody, kanalizacji sanitarno-deszczowej, na działce oznaczonej nr. 1/21, obręb 0010 Zaczernie, gmina Trzebownisko, w ramach projektu „Uruchomienie produkcji innowacyjnych kompozytowych mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszonych modyfikowanych tworzyw sztucznych” (nr wniosku PIOR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez SB COMPLEX Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Rzeszowie ul. Mikołaja Reja 12.
2018.03.29 | Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu czterech silosów magazynowych.
Zakup czterech silosów magazynowych o pojemności ok. 160 m3 i średnicy zewnętrznej 3500 mm (założenia projektu budowlanego) z przeznaczeniem: 2 sztuki dla materiałów w postaci proszków i 2 sztuki na granulaty tworzyw sztucznych.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ.
2018.03.22 | Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu trzech linii produkcyjnych do modyfikacji tworzyw sztucznych.
Zakup trzech linii wytłaczających kompaundy mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszonych modyfikowanych tworzyw sztucznych o wydajności: 100 kg/h, 1000 kg/h, 2000 kg/h.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ.
2018.03.01 | Zapytanie ofertowe dotyczące Budowy Zakładu Produkcyjnego Polimarky w miejscowości Zaczernie.
Budowa hali produkcyjno-magazynowej (I etap realizacji) z zapleczem biurowo-socjalnym, z obiektami technicznymi: fundamenty pod silosy, wnętrzowa stacja transformatorowa, pomieszczenie pod silosy mieszające, zbiorniki na wodę technologiczną, system wentylacji technologicznej wraz z odciągami, piec grzewczy z instalacją, suwnica o udźwigu 3,2 t, miejsca postojowe, oraz przyłącza: wody, kanalizacji sanitarno-deszczowej.
Pełna treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania TUTAJ.
Archiwum:
2017.04.28 | Informacja o wyniku postepowania o udzieleniu zamówienia.
W związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienia nadzoru autorskiego dla zadania pn. Budowa Zakładu Produkcyjnego Polimarky w miejscowości Zaczernie, w ramach projektu „Uruchomienie produkcji innowacyjnych kompozytowych mieszanek ceramizujących opartych na poliolefinach oraz znacząco ulepszonych modyfikowanych tworzyw sztucznych” (nr wniosku POIR.03.02.01-18-0005/16), w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa III: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego informujemy, że wybrano ofertę złożoną przez ASPI Autorskie Studio Projektowo-Inwestycyjne 39-300 Mielec.
2017.04.04 | Zapytanie ofertowe dotyczące projektu: Budowa Zakładu Produkcyjnego Polimarky w miejscowości Zaczernie.
Pełna treść Zapytania ofertowego do pobrania w załączonym PLIKU.